KRÁTKÉ
a rychlé Info z jednání
odborů s představenstvem DP ze dne 22.9.2010
Představenstvo vnímá jako úspěch SNÍŽENÍ
DLUHU Města Dopr. Podniku z loňských cca 2 miliard na stávajících několik
set milionů Kč (375 mil.)
Tramvaje 15T nepojedou dříve, než budou
vychytány chyby. Teprve poté za ně i podnik zaplatí.
UBYTOVNY DP byly (budou) prodány, avšak
ubytovaným zaměstnancům DP budou garantovány ceny (stávající). Důvodem
prodeje je špatný technický stav budov a nedostatek investičních prostředků
v DP.
TRASA D Metra bude realizována přesně podle
požadavků DP.
Příští rok bude 139 nových autobusů.
OZT nebude prodána dokud nebudou v to
hovořit audity z ČVUT a Deloit. Pokud vůbec ano, půjde o outsourcing nikoli
prodej. DP zůstane majitelem budov i po té.
Outsourc. PRODEJNÍCH automatů byl zrušen
kvůli nedopracovanosti a bezpečn. rizikům.
Z každé Dozorčí rady se bude dělat SUMÁŘ,
který obdrží odbory. Odborové organizace nejsou spokojeny s infomacemi,
které se prostřednictví volených zástupců ( pp.Obitko, Čada ) k ostatním
NEDOSTÁVAJÍ.
GŘ popírá, že by jiné město dělalo
rekonstrukce a opravy našich TRAMVAJÍ. Naopak prý máme dalších 100 mil. Kč
navíc na rekonstrukce KT.
Škoda Plzeň dostala penále 3,5 mil. Kč od DP
za špatné dodávky 14T. Dodatek ke smlouvě byl řádně projednán v Doz. Radě DP.
GŘ potvrdil, že smlouva(podepsaná před šesti lety) je NEVYPOVĚDITELNÁ.
OPENCARD – 158 mil. co zatím stála,
nebylo DP dosud uhrazeno. Pohledávka v účetnictví zůstává.
DOTACE Z EVROPSKÝCH FONDŮ končí. Další roky
Praha již nebude schopna takových investic. Díky dotacím se podařilo:
- snížit hlučnost
- snížit prašnost
- rekonstruovat dlouhé trasy kolejí (+ za 2 měsíce Podbaba)
- nakoupit nové vozy
- komplet rekonstruovat vozy Metra
Z vlastních poznámek zpracoval JZ