Zápis z jednání o nastavení podmínek parkování v areálu voz. Motol

 

 

 

 

 

Jednání o stanovení konečného řešení pro možnost parkování v areálu vozovny Motol proběhlo dne 4.3.2009 od 13ti hodin. Jednání byli přítomni zástupci odborové organizace, správy nemovitého majetku, bezpečnostního oddělení, ostrahy, vedení vozovny a další zástupci zaměstnavatele.

 

Účastníci tohoto jednání posuzovali technické možnosti a reálnost využití pouze dosavadního parkoviště ( stanovisko zaměstnavatele ) a návrh ZO OSD Motol  na využití areálu vozovny pro parkování vozidel při obsazení stávajícího parkoviště.

 

Zaměstnavatel na svůj argument předložil evidenci obsazenosti zjišťovanou za období cca 30dní, ze které vyplývá relativní dostatek míst na parkovišti. Také upozornil na zneužívání parkovacích míst dlouhodobým stáním několika osob po čas sledovaného období.

 

Předseda ZO OSD Motol poukázal na měření obsazenosti po čas nepřízně počasí, což evidenci ovlivnilo, dále upozornil na praktické a osobní skutečnosti s plným parkovištěm, doložitelné i v době jednání a podpořené celou řadou stížností zaměstnanců ( převážně řidičů TRAM ), mimo jiné i přítomných zástupců VZO.  Uznal, že bylo podniknuto částečné zlepšení v řešení neblahé situace, zvláště zamezení parkování jiných subjektů (škola DP) i vykácením místo zabírajících stromů. Nicméně stav nedostatku míst to zcela nevyřešilo a proto předseda požadoval systémové řešení nastavení povolení parkování v areálu vozovny, vzhledem k nemožnosti parkovat na přilehlé komunikaci.

 

Po delší rozpravě a hledání shodného řešení a předkládání argumentů, přistoupil zaměstnavatel na již diskutovaný návrh z minulého měsíce a to využití vymezených míst v areálu – mimo možný střet s TRAM. Jde o 9 míst v severní části dvora vozovny.

Dále jednání pokračovala ve snaze najít schůdnost nastavení možnosti jejich využití, což se nakonec podařilo. Konečná dohoda odborů se zaměstnavatelem o parkování v areálu vozovny v určeném místě zní :

 

1.     Parkování v areálu vozovny bude umožněno za předpokladu naplnění parkoviště a pouze v době mezi 12*00 a 16*00 hodinou ( kritický stav obsazenosti parkoviště ).

2.     Vyčleněno v areálu bude 9 parkovacích míst označených čísly.

3.      Každý, kdo bude zde parkovat, musí parkovat na místě s totožným číslem jako je číslo karty, kterou obdrží ve výpravně.

4.     Parkovací kartu obdrží dotyčný oproti vyplnění formuláře ve výpravně vozovny Motol, zde také při odjezdu kartu odevzdává. Ztráta karty a její neodevzdání bude řešeno jako přestupek.

5.     Parkovat je zde dovoleno pouze po dobu nezbytně nutnou. Po celý čas parkování musí být karta umístěná za čelním sklem tak, aby bylo vidět její číslo a další náležitosti na ní uvedené.

6.     Vjezd na určení místo k parkování se děje vjezdovou vrátnicí (blíže k Sídlišti Řepy)- po objízdné koleji na určené místo. V případě mimořádných situací (např. kalamita či havárie) nebude vjezd a parkování v areálu umožněno. Výjezd se děje výjezdovou vrátnicí (před výjezdem řidič odevzdá parkovací kartu ve výpravně).

7.     Po obsazení parkoviště a po případném obsazení i těchto vymezených míst, již není možné do areálu další vozy vpouštět. Počet parkovacích karet je 9. Řešení je konečné.

8.     Toto opatření nabývá účinnosti od 9.3.2009.                                        

                                                                                                                 zapsal: Zabloudil.