Přítomni
pp: Zabloudil, Fraus,
Vobořil, Sárközi, Cába
Hosté:
p.Vávra náhradník sekce ŘED a pí Suchá –
členka Revizní Komise
Nepřítomni : Pakosta, Brajovič , Toušek, Hynčica, Skuhrovec.
1.
Úvod, prezence atp..
2. Předseda informoval o stavu čerpání financí za minulé období vč. výpisu z účtu a předložil výhled na nejbližší období. Součástí finančních plánů na nejbližší období je financování časopisu, letních aktivit a dotace na víkendovou rekreaci v září, pořádanou naší organizací.
3.
Předložené nové číslo časopisu představil
předseda. Bylo vytvořeno ve spolupráci s naší členkou (mimo DP) pí
Pokornou, jež téma časopisu obohatila o stránku věnovanou ženám a volnému času
a provedla korekturu pravopisu. Děkujeme za pomoc a i pro další čísla počítáme
s její pomocí. Téma časopisu je věnováno hlavně PRÁVNÍ OCHRANĚ, VÝHODÁM
SVAZU DOPRAVY a KULTURNĚ-SPOLEČENSKÝM AKCÍM v první polovině tohoto roku.
Bylo také rozšířeno o téma volné času, o soutěžní křížovku stránku zajímavostí.
Tradiční list je věnován reklamám
( pouze našich členů ) a zábavě. Na obálce najdete též upoutávky na následující
akce tohoto roku. A obsahuje i poukázku na výběr
VÝNOČNÍHO DÁRKU! Je proto třeba, aby jej obdrželi všichni členové ZO OSD Motol.
Výroba časopisu již byla zahájena a v brzké době bude vytištěno dostatek
časopisů. Žádáme všechny členy aby si časopis vyzvedli u
funkcionářů, nebo v místnosti odborů. Členům mimo DP bude zaslán poštou. Zájemcům z řad zaměstnanců mimo Motol pak vnitropodnikovou poštou. Časopis bude distribuován všem zájemcům až do vyčerpání nákladu cca 1.000 ks, předpokládané náklady na výrobu barva a papír – cca za 5.000,-Kč). Další číslo (VI.) bude pouze pro naše členy a na vánoce.
4. V rámci podpisu smlouvy o pronájmu kanceláře mezi DP a.s. a ZO OSD Motol a využití jejího zařízení naší organizací, jakož i z důvodu softwarového poškození naší tiskárny neznámým uživatelem PC a i v rámci usnesení VZO 7/06 bylo přikročeno k podání žádosti o změnu přístupů k PC v kanceláři z veřejného na pouze pro účely ZO OSD Motol. Změna byla správcem zařízení neprodleně provedena a funkcionáři VZO byli seznámeni s novým režimem a heslem. Jiní uživatelé již nemají možnost přístupu na PC pronajatý DP naší ZO OSD Motol v její kanceláři, což se setkalo s kritikou a nevraživostí ze strany pobočky organizace OSPEA- VP OSPEA Motol. Tento postup a nový režim je však nezbytný k zajištění činnosti a suverenity naší organizace a kritiku odmítáme. Jiné organizace (včetně OSPEA) také mají pouze svůj PC a jiné uživatele (natož z jiných organizací) k němu nepouštějí. I další spoluužívání kanceláře je otázkou dalších jednání a VZO se přiklání k samostatnému užívání kanceláře ZO OSD Motol pouze touto naší organizací a to i vzhledem k platbám viz dále, jež za kancelář platíme- pouze my, nebo k recipročnímu spoluužívání kanceláře OSPEA ve Strašnicích některou z našich profesních sekcí.. Byla též již podepsána smlouva o dodávce médií ( 5.800,- teplo a 1.200,- elektřina ), spolu s nájmem za kancelář a pronájmem PC a zařízení jede o celkovou platbu ve výši cca 10.000,-Kč. Smlouvu o pronájem telefonu zdržuje z důvodu sjednocování taxy s metrem příslušný odbor. Smlouva bude poté uzavřena.
5. předseda podal zprávu o jednání u vedoucího Jednotky Provoz Tramvají pana Hlocha a následně spolu s panem Vobořilem u vedoucího p.Hrabánka. Téma : sankce za nadjetí čítající pár vteřin. Uvedená jednání lze shrnout následně, bylo dosaženo určité dohody, kdy nadjetí čítající pár vteřin a která nebudou častá, nebudou ihned sankcionovány. V rámci vozovny Motol bylo přikročeno ke zkušebnímu provozu po období prázdnin s tím, že vyhodnocení bude v září a poté dohodnut systém postihů. Zatím bylo dosaženo shody na kompromisním textu: K nadjetí mimo SH (služební hlášení-je 1minuty), bude přistupováno až do konce srpna individuelně, bude monitorován jejich počet a na základě podkladů bude k 1.9.2006 uzavřen DODATEK K PRÉMIOVÉMU ŘÁDU. Na zářijové VZO pozveme vedení vozovny a někoho z vrcholového managementu, jelikož opět se nahromadila řada důležitých témat k jednání a nadjetí je jen jedním z nich.…
6.
Byla schválena dotace na rekreaci v září (
Šumava 22.-24.9.2006 ), jež činí 50%
nákladů. Částka placená rekreanty tak nebude skutečných 1.400,-
, ale pouze 700,-
a za děti tradičních 250,-Kč. Případné
poplatky za psa (možnost vzít si ho s sebou) si uhradí každý
rekreant sám. Vedoucí rekreace pan Sárkozi podal zprávu o obsazení a přípravě
programu. Dopravu nám zajistí tradičně firma TOMBUS.
7.
Hospodář organizace podal zprávu o předání
odměny k životnímu jubileu panu Slámovi ( 50let ). Dále bylo
odsouhlaseno vyplacení dalších dvou příspěvků jubilantům s výročím
v srpnu, panu Václavu Navrátilovi a paní Marii Senglové, jež mají výročí
60ti let. Všem jmenovaným blahopřejeme a přejeme vše dobré, hodně úspěchů
v práci i v soukromém životě a pevné zdraví. Výplatu příspěvku
dotyčným zajistí pan Vobořil.
8. Hospodář dále informoval o přečíslování majetku ZO OSD Motol, tak jak nám ukládá zpráva o výsledku revize hospodaření naší organizace. Kompletní přečíslování proběhne do 31.8.2006. Součástí změn bude i nový majetek- mikrovlnná trouba, jež pro depo zajistil pan Fraus (darem). VZO bere na vědomí.
9. V rámci diskuze bylo upozorněno na neřešený stav stále špinavých čelních skel TRAMvají. Předseda bude urgovat nápravu u kompetentních složek.
10. Pan Vávra podal zprávu o počtu přihlášených a zajištění akce Libochovice (26.8.- přihlášky opět u pana Vávry: 777 009 208) a vyúčtoval náklady akce Český Šternberk, jež byla v červenci. Akce byla velmi vydařená. Doprava na hrad byla zajištěna parní lokomotivou, všichni měli zajištěné místenky, občerstvení zajištěno na hradě, vstupné a prohlídka rezervováno dopředu...celý výlet byl všemi zúčastněnými příznivě ohodnocen. Nenechte si proto utéct i naše následné akce., říjnu to bude důl Maurau ve Vinařicích u Kladna- dne 21.10.2006. Vedoucím akce byl stanoven opět pan Vávra.
11. Pan
Zabloudil informoval o stavu přihlášek na tenisový
turnaj v Solopiskách- 16.9. v nádherném prostředí uprostřed
lesů. Zatím je přihlášeno 10 zájemců. Doprava regionálním PID BUSem
12. Vzhledem
k neúčasti pana Hynčici nebylo
možné zjistit stav příprav nohejbalového turnaje, jež má dotyčný na starosti..
13. Byla
diskutována možnost administrativního převodu členů v rámci sekcí, nebo vzniku další profesní sekce a to
z našich členů mimo DP, kterých spolu s členy platícími
udržovací příspěvky (důchodci, mateřská, učni, nezaměstnaní) je již
Poznámky zapsal : Vobořil zpracoval
: Zabloudil
Webové stránky naší
organizace najdete na: www.zoosd-motol.wz.cz
Příští
schůze – mimořádná – 23.8.2006 , řádná – první středu v měsíci, tj.
6.9.2006.
jednání
v srpnu- BZOP – Skuhrovec, komise o sms zprávách- zjišťování služeb –
Vobořil, příp. další dle operativního zařazení. Svazové jednání a jednání
s managementem má prázdniny do září.
Služba
v kanceláři- středa – 9.8.- Cába, 23.8.+30.8.- Skuhrovec.
Akce-pořadatelství-26.8.-Vávra.