Přítomni pp: Zabloudil, Pakosta, Brajovič, Vobořil,
Hynčica, Fraus, Skuhrovec a Sárközi
Omluven: Cába (nemoc). Hosté: pí Suchá – za RK .
1.
Úvod, prezence
atp..
2.
V úvodu
podepsal slib funkcionáře nově zvolený kulturní referent pan Sárközi. Poté
byl seznámen se systémem činnosti organizace a práce s materiály. Naopak
pan Pinc zaslal písemnou rezignaci z důvodu
časové zaneprázdněnosti. Sekce DEPO tak má nyní už jen tři funkcionáře.
Doplňovací volby budou až na příští konferenci (asi únor 2007). Je věcí sekce
DEPO a jejich členů nahlásit nové kandidáty na tuto funkci. Práce funkcionáře
je zajímavá, ale zabírá čas…
3.
Oprava zápisu
z konference: V zápisu chyběla informace o tom, že konference
schválila rozpočet pro rok 2006 v předloženém znění s drobnou úpravou
přesunu položek týkajících se technické obnovy majetku. Doplňujeme.
4.
Předseda seznámil
funkcionáře se stavem účtu po uzávěrce
5.
V souvislosti
s rozpravou o konkrétních finančních možnostech a dále v souvislosti
s problémy s potřebou tisku materiálů pro funkcionáře,
především připomínkovacích řízení a nutnosti zajistit operativnější činnost při
mnohastránkových dokumentech a též s výhledem na možnost lepší kvality
dalších časopisů, dospěl VZO k rozhodnutí nákupu levnějšího typu barevné
tiskárny. Stávající stav tisku přes výpravnu není vzhledem k černobílé
tiskárně i vzhledem k požadovaným úsporám toneru, které tímto narušujeme,
již nadále udržitelný. Výběrem byl pověřen pan Fraus. Jako prioritní je
ekonomický ukazatel, tedy položka za vytištěnou stránku. Nebude-li možno
instalovat tento stroj do pronajatého PC v kanceláři, bude použit k tisku
již přislíbený PC od pana Kubína ( monitor věnuje předseda ).
6.
Stručně byli
zopakovány hlavní cíle jež určila konference a hlavní změny, především
rozšíření o sekci BUS. Řidiče autobusů již předseda vyzval k určení
termínu volby svého profesního místopředsedy. Tajné volby poté budou dohlíženy
funkcionářem VZO i členem revizní komise. Předseda také seznámil funkcionáře s finanční
stránkou konference, jež vyšla na 5.600,-Kč. Tedy v rámci předpokládané
výše položky ve schváleném rozpočtu.
7.
Pan
Hynčica informoval o účasti na bilančních dnech věnovaných restrukturalizaci.
8.
Předseda podal
zprávu z jednání na svazu a z Regionální rady ČMKOS.
9.
Pan Skuhrovec
informoval o dění na komisi BOZP.
10.
Pan Vobořil pak
z jednání s managementem , kde zastupoval předsedu ( jednání na svazu
).
11.
VZO
schválila program akcí na prvé pololetí. Jde o 9. březen od 17*30- návštěva hokejového
zápasu
Sparta-Slávia – akci organizuje předseda. Zájem je především z řad
zaměstnanců mimo Motol.
12.
22.duben – návštěva Aquaparku v Kladně –
pověřen konáním je pan Vávra, čas odjezdu
z vozovny bude upřesněn, BUS je již zajištěn. Doprava a hodina zdarma
(další individuálně ).
13.
květen-
víkendová rekreace do Českého Ráje-pověřen je pan Sárközi= vedoucí zájezdu. Ubytování
v penzionu Žernov.
Odjezd v pátek 12.5. z vozovny Motol
v 17hodin. 19*00 večeře na místě,
ubytování, volný program. Sobota 13.5.- 8*00
snídaně – celodenní výlety s balíčkem na cestu – 19*00 večeře, soutěže,
volný program. Neděle 14.5. - 8*00
snídaně –poté hrad Trosky – oběd ve 13*00 , v 15*00 odjezd na Prahu ( cca
17 návrat). ZO OSD Motol na tuto akci vyčlenil z rozpočtu sumu 25.000,-Kč.
Proto je možno ceny pro vás udělat velmi atraktivní !!! Cena ( i
s dotací pro všechny ) zaměstnanci DP 1.300,- – odboráři ZO OSD Motol
a rodinní příslušníci pak díky další dotaci z členského rozpočtu pouze 500,-Kč. Děti do 15ti let polovic. Objednávky
u kulturního referenta pana Sárköziho na tel. 723 613 226. Podle
dokumentů o pořádání rekreací musí přihlášení uhradit zálohu ve výši 50% do
14ti dnů (možno i poslat přímo na náš účet ). Podmínky rekreací a storna obdrží každý přihlášený spolu se závaznou přihláškou. Dle stanov OSD platí samozřejmě
stejné podmínky pro všechny členy, tudíž i pro nově přijaté (do odjezdu). Kapacita
přibližně 40 osob, záleží na rozložení obsazenosti pokojů. BUS je již zajištěn,
penzion je objednán.
14.
3.červen – dětský den
s projížďkami na koních v ranči EL-Paso –
pověřen je zatím pan Zabloudil a Fraus . V souvislosti s přípravou
dětského dne a uzavření příslušných smluv, schválil VZO inspekční cestu pánům
Zabloudilovi a Frausovi na místo konání. Benzín bude uhrazen příspěvkem dle příslušné
směrnice OSD. Postupně dojde k dopracování akce a zapojení všech
funkcionářů. Program : - odjezd
z vozovny historickou tramvají do smyčky Braník. Poté přesun BUSem ( zajištěn ) do místa konání ( u Říčan ). Hlavní
program akce – prohlídky stájí, oběd , povození dětí na koních , soutěže o
ceny, možná i rodeo, opékání buřtů, večerní grilování, možnost hudby. Odvoz zpět
zajištěn. Písemné rezervace ( kapacita autobusu ) vhoďte do schránky ZO OSD Motol. Pro členy a děti ZO OSD Motol bude určitě
akce zdarma, zda i pro zaměstnance zjistíme podle toho, zda je možné čerpat 0,3
na stravování účastníků (zajištěný oběd). Bude upřesněno po zjištění stavu u
managementu. Akce bude realizována za
každého počasí, díky zastřešení hospodářských budov ranče !!!! Tyto i další, operativně zařazené akce
budou umístěny i na www stránce. Akce jsou určeny pro všechny zaměstnance
s důvodu čerpání financí na tyto akce z tzv. 0,3(dar DP na činnost
odborových organizací ve prospěch všech zaměstnanců). Členové ZO OSD Motol
budou dále finančně zvýhodněni z našeho členského rozpočtu. Tím pádem je
typ akcí pro různé zaměstnance jinak finančně vysoký, není však možné, ani
správné, dotovat neodboráře z členského rozpočtu,
ani jiné organizace tak nečiní, naopak i dar 0,3 používají na takové činnosti, které
rekreační a kulturně –společenské akce vůbec nepodporují, což je poté kritizováno
i vrcholovým managementem a je proto možné, že pro další roky bude tento dar
distribuován jiným způsobem, bude-li poskytnut odborům vůbec...
15.
Předseda
informoval, že námi podaná žádost o fax, úklid kanceláře a uzavření smlouvy o
nájmu se konečně začala hýbat a vše spěje k zdárnému konci a stavu v souladu
s platnou KS.
16.
Bouřlivou diskuzí
proběhla debata o novém čísle oblíbeného sešitku informací. Pan Brajovič žádal
odborné korigování chyb před uvedením do oběhu. Tento názor se nesetkal
s podporou vzhledem k finanční náročnosti i časovému skluzu jež by
nastal. Zazněl i názor, že čtenáři jsou již na pravopisné hrubky předsedy
zvyklí a tudíž to nelibost nezapříčiní. Schválen byl naopak jiný návrh
dotyčného a to doplnit část výsku, jež bude distribuována mimo vozovnu Motol o
CD rovnou, bez předchozího objednání. „Čásáček“ bude
doplněn o CD se zápisy, ofic. materiály, KS a
s fotkami z akcí ZO OSD Motol. Větší část výroby bude doplněna o
poukázku na výdej tohoto CD-R. V případě zájmu postupujte dle pokynů na
tomto lístečku. Předpokládané náklady na realizaci 500 nových výtisků a 200 CD budou
cca 5.000,-Kč.
17.
1.3. , tj. večer
po VZO bude uskutečněn odložený turnaj ve stolním hokeji avizovaný
v zápisech 1/06 a 2/06. V zhledem k časovému posunu psaní tohoto
zápisu, je již možno sdělit, že turnaje se zúčastnilo 6 soutěžících a pořadí na
prvních třech místech : pánové Marek, Wagner a Vodička. Konání turnaje vyšlo na
cca 500,-Kč. Je škoda, že zájem o turnaje tohoto typu i o turnaje šachové je
nízký. Vzhledem k nízkým nákladům by jich mohlo být uspořádáno i více.
Zájemci o šachy kontaktujte pana Brajoviče, rádi vám turnaj uspořádáme….
18.
Byli schváleni
další 3 nový členové ( 1 z Motola, 1 ze Strašnic a 1 mimo DP Praha a.s.). Pan
Hynčica podá na účtárně.
19.
Pan Fraus
vyúčtoval a předložil doklady z nákupu set-top boxů. Evidenci do majetku ZO OSD
Motol zajistí předseda.
20.
předseda
informoval o plnění usnesení konference o informování členů mimo Motol a o zaslání
první části informací poštou. Každý sudý měsíc budou členové mimo Motol
informováni o dění pomocí zápisů a přiložených materiálů. Zatím jde o 23 členů
mimo Motol, což sice činí náklady na poštovném cca 200,-Kč, nicméně je to dobrý
způsob informování i pro ty z členů, jež nemohou nástěnky v Motole
sledovat. (na rozdíl od některých v Motole co je nečtou)
21.
Pan Pakosta
informoval o schůzi komise PEK. Obdržel nové podněty na jednání – opět malé
písmo v jízdních řádech a otočení dlouhých konců u linky 20 ze Šárky na
Barrandov, jež by bylo vhodnější. Pan Pakosta dále informoval o jednání o
charakteru prováděných školeních. Podal stručnou informaci.
22.
Byla schválena
bezúročná půjčka ve výši 6.000,-Kč se
splatností částkou 4x 1.500,-Kč panu Hynčicovi v souvislosti
s bytovými problémy. Podklady byly doloženy.
23.
VZO schválil
nominace na další jednání a určil kdo bude držet službu při nejbližších návštěvních
středách.
24.
Pan Fraus
informoval o dohodě nad typem nového turnusu pro DEPO a Mycí rám (varianta 4).
Dohaduje se ještě kdo a kam bude zařazen při redukci čet.
25.
Předseda
informoval o snižování stavu ( respektive přechodu zaměstnanců pod jiného zaměstnavatele),
kterého se bude účastnit (za všechny odborové organizace v DP)
v pondělí 6.3. (viz informace v minulém zápise).
NAŠE STRÁNKY NAJDETE
NA: http://www.zoosd-motol.wz.cz e-mail: zoosd-motol@volny.cz
7.3.+ 29.3.(+15.3. 2006) |
15-17 |
Místnost odborů |
Služba pro veřejnost |
Skuhrovec (+Zabloudil) |
6.3. |
7*00 |
Konferenční sál- Motol |
Jednání o snižování stavů |
Zabloudil |
10.3. (+průběžně) |
9*00 |
Aramark (banka) |
oděvní- komise (výběry atp.) |
Vobořil |
15.3.2006 ( +
29.3.) |
9*00 |
Aramark |
Jednání s vedením DP |
Zabloudil + Brajovič ( + Vobořil + Hynčica) |
2.3. (+
29.3.) |
9*00 |
DOS - Žižkov |
Územní rada předsedů ZO (+ sněm) |
Zabloudil |
2.3. + 22.3. |
9*00 |
Žižkov + CD |
PEK - komise |
Pakosta |
? |
8*00 |
Hostivař |
BOZP - komise |
Skuhrovec |
4.3. |
11*00 |
El-Paso |
Inspekční cesta |
Zabloudil + Fraus |
5.4..2006 |
15*00 |
Místnost odborů |
Schůze ZO OSD Motol |
Funkcionáři + příp.RK |
průběžně |
- |
Mzdová účtárna |
Evidence, přihlášky atp. |
Hynčica |
9.3. |
17*30 |
Holešovice |
Akce hokejové utkání |
Zabloudil |
13.3. |
9*00 |
Aramark |
Jednání OO mezi sebou |
Zabloudil |
Poznámky zapsal : Vobořil Josef zpracoval
: Zabloudil Jiří