Zápis ze schůze VZO           ZO OSD Motol       1.3.2006               

                                                                                                                                                                        

 

 

Přítomni pp:  Zabloudil, Pakosta, Brajovič, Vobořil, Hynčica, Fraus,  Skuhrovec a  Sárközi   Omluven:  Cába (nemoc).  Hosté: pí Suchá – za RK .

1.        Úvod, prezence atp..

2.        V úvodu podepsal slib funkcionáře  nově zvolený kulturní referent pan Sárközi. Poté byl seznámen se systémem činnosti organizace a práce s materiály. Naopak pan Pinc zaslal písemnou rezignaci z důvodu časové zaneprázdněnosti. Sekce DEPO tak má nyní už jen tři funkcionáře. Doplňovací volby budou až na příští konferenci (asi únor 2007). Je věcí sekce DEPO a jejich členů nahlásit nové kandidáty na tuto funkci. Práce funkcionáře je zajímavá, ale zabírá čas…

3.        Oprava zápisu z konference: V zápisu chyběla informace o tom, že konference schválila rozpočet pro rok 2006 v předloženém znění s drobnou úpravou přesunu položek týkajících se technické obnovy majetku. Doplňujeme.

4.        Předseda seznámil funkcionáře se stavem účtu po uzávěrce 2005 a nastínil nejbližší finanční výhled.

5.        V souvislosti s rozpravou o konkrétních finančních možnostech a dále v souvislosti s problémy s potřebou  tisku materiálů pro funkcionáře, především připomínkovacích řízení a nutnosti zajistit operativnější činnost při mnohastránkových dokumentech a též s výhledem na možnost lepší kvality dalších časopisů, dospěl VZO k rozhodnutí nákupu levnějšího typu barevné tiskárny. Stávající stav tisku přes výpravnu není vzhledem k černobílé tiskárně i vzhledem k požadovaným úsporám toneru, které tímto narušujeme, již nadále udržitelný. Výběrem byl pověřen pan Fraus. Jako prioritní je ekonomický ukazatel, tedy položka za vytištěnou stránku. Nebude-li možno instalovat tento stroj do pronajatého PC v kanceláři, bude použit k tisku již přislíbený PC od pana Kubína ( monitor věnuje předseda ).

6.        Stručně byli zopakovány hlavní cíle jež určila konference a hlavní změny, především rozšíření o sekci BUS. Řidiče autobusů již předseda vyzval k určení termínu volby svého profesního místopředsedy. Tajné volby poté budou dohlíženy funkcionářem VZO i členem revizní komise. Předseda také seznámil funkcionáře s finanční stránkou konference, jež vyšla na 5.600,-Kč. Tedy v rámci předpokládané výše položky ve schváleném rozpočtu.

7.        Pan Hynčica informoval o účasti na bilančních dnech věnovaných restrukturalizaci.

8.        Předseda podal zprávu z jednání na svazu a z Regionální rady ČMKOS.

9.        Pan Skuhrovec informoval o dění na komisi BOZP.

10.     Pan Vobořil pak z jednání s managementem , kde zastupoval předsedu ( jednání na svazu ).

11.     VZO schválila program akcí na prvé pololetí. Jde o 9. březen od 17*30- návštěva hokejového zápasu
Sparta-Slávia – akci organizuje předseda. Zájem je především z řad zaměstnanců mimo Motol.

12.      22.duben – návštěva Aquaparku v Kladně – pověřen konáním je pan Vávra,  čas odjezdu z vozovny bude upřesněn, BUS je již zajištěn. Doprava a hodina zdarma (další individuálně ).

13.     květen- víkendová rekreace do Českého Ráje-pověřen je pan Sárközi= vedoucí zájezdu. Ubytování v penzionu Žernov.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Odjezd v pátek 12.5. z vozovny Motol v 17hodin.  19*00 večeře na místě, ubytování, volný program. Sobota 13.5.-  8*00 snídaně – celodenní výlety s balíčkem na cestu – 19*00 večeře, soutěže, volný program. Neděle 14.5. -   8*00 snídaně –poté hrad Trosky – oběd ve 13*00 , v 15*00 odjezd na Prahu ( cca 17 návrat). ZO OSD Motol na tuto akci vyčlenil z rozpočtu sumu 25.000,-Kč. Proto je možno ceny pro vás udělat velmi atraktivní !!!  Cena ( i s dotací pro všechny ) zaměstnanci DP 1.300,- – odboráři ZO OSD Motol a rodinní příslušníci pak díky další dotaci z členského rozpočtu pouze 500,-Kč.  Děti do 15ti let polovic.  Objednávky u kulturního referenta pana Sárköziho na tel. 723 613 226. Podle dokumentů o pořádání rekreací musí přihlášení uhradit zálohu ve výši 50% do 14ti dnů (možno i poslat přímo na náš účet ). Podmínky rekreací a storna obdrží každý přihlášený spolu se závaznou  přihláškou. Dle stanov OSD platí samozřejmě stejné podmínky pro všechny členy, tudíž i pro nově přijaté (do odjezdu). Kapacita přibližně 40 osob, záleží na rozložení obsazenosti pokojů. BUS je již zajištěn, penzion je objednán.

14.      3.červen – dětský den s projížďkami na koních v ranči EL-Paso – pověřen je zatím pan Zabloudil a Fraus . V souvislosti s přípravou dětského dne a uzavření příslušných smluv, schválil VZO inspekční cestu pánům Zabloudilovi a Frausovi na místo konání. Benzín bude uhrazen příspěvkem dle příslušné směrnice OSD. Postupně dojde k dopracování akce a zapojení všech funkcionářů.  Program : - odjezd z vozovny historickou tramvají do smyčky Braník. Poté přesun BUSem ( zajištěn ) do místa konání ( u Říčan ). Hlavní program akce – prohlídky stájí, oběd , povození dětí na koních , soutěže o ceny, možná i rodeo, opékání buřtů, večerní grilování, možnost hudby. Odvoz zpět zajištěn.  Písemné rezervace ( kapacita autobusu ) vhoďte do schránky ZO OSD Motol.  Pro členy a děti ZO OSD Motol bude určitě akce zdarma, zda i pro zaměstnance zjistíme podle toho, zda je možné čerpat 0,3 na stravování účastníků (zajištěný oběd). Bude upřesněno po zjištění stavu u managementu.     Akce bude realizována za každého počasí, díky zastřešení hospodářských budov ranče !!!!     Tyto i další, operativně zařazené akce budou umístěny i na www stránce. Akce jsou určeny pro všechny zaměstnance s důvodu čerpání financí na tyto akce z tzv. 0,3(dar DP na činnost odborových organizací ve prospěch všech zaměstnanců). Členové ZO OSD Motol budou dále finančně zvýhodněni z našeho členského rozpočtu. Tím pádem je typ akcí pro různé zaměstnance jinak finančně vysoký, není však možné, ani správné, dotovat neodboráře z členského rozpočtu, ani jiné organizace tak nečiní, naopak i dar 0,3 používají na takové činnosti, které rekreační a kulturně –společenské akce vůbec nepodporují, což je poté kritizováno i vrcholovým managementem a je proto možné, že pro další roky bude tento dar distribuován jiným způsobem, bude-li poskytnut odborům vůbec...

15.     Předseda informoval, že námi podaná žádost o fax, úklid kanceláře a uzavření smlouvy o nájmu se konečně začala hýbat a vše spěje k zdárnému konci a stavu v souladu s platnou KS. 

16.     Bouřlivou diskuzí proběhla debata o novém čísle oblíbeného sešitku informací. Pan Brajovič žádal odborné korigování chyb před uvedením do oběhu. Tento názor se nesetkal s podporou vzhledem k finanční náročnosti i časovému skluzu jež by nastal. Zazněl i názor, že čtenáři jsou již na pravopisné hrubky předsedy zvyklí a tudíž to nelibost nezapříčiní. Schválen byl naopak jiný návrh dotyčného a to doplnit část výsku, jež bude distribuována mimo vozovnu Motol o CD rovnou, bez předchozího objednání. „Čásáček“ bude doplněn o CD se zápisy, ofic. materiály, KS a s fotkami z akcí ZO OSD Motol. Větší část výroby bude doplněna o poukázku na výdej tohoto CD-R. V případě zájmu postupujte dle pokynů na tomto lístečku. Předpokládané náklady na realizaci 500 nových výtisků a 200 CD budou cca 5.000,-Kč.

17.     1.3. , tj. večer po VZO bude uskutečněn odložený turnaj ve stolním hokeji avizovaný v zápisech 1/06 a 2/06. V zhledem k časovému posunu psaní tohoto zápisu, je již možno sdělit, že turnaje se zúčastnilo 6 soutěžících a pořadí na prvních třech místech : pánové Marek, Wagner a Vodička. Konání turnaje vyšlo na cca 500,-Kč. Je škoda, že zájem o turnaje tohoto typu i o turnaje šachové je nízký. Vzhledem k nízkým nákladům by jich mohlo být uspořádáno i více. Zájemci o šachy kontaktujte pana Brajoviče, rádi vám turnaj uspořádáme….

18.     Byli schváleni další 3 nový členové ( 1 z Motola, 1 ze Strašnic a 1 mimo DP Praha a.s.). Pan Hynčica podá na účtárně.

19.     Pan Fraus vyúčtoval a předložil doklady z nákupu set-top boxů. Evidenci do majetku ZO OSD Motol zajistí předseda.

20.     předseda informoval o plnění usnesení konference o informování členů mimo Motol a o zaslání první části informací poštou. Každý sudý měsíc budou členové mimo Motol informováni o dění pomocí zápisů a přiložených materiálů. Zatím jde o 23 členů mimo Motol, což sice činí náklady na poštovném cca 200,-Kč, nicméně je to dobrý způsob informování i pro ty z členů, jež nemohou nástěnky v Motole sledovat. (na rozdíl od některých v Motole co je nečtou)

21.     Pan Pakosta informoval o schůzi komise PEK. Obdržel nové podněty na jednání – opět malé písmo v jízdních řádech a otočení dlouhých konců u linky 20 ze Šárky na Barrandov, jež by bylo vhodnější. Pan Pakosta dále informoval o jednání o charakteru prováděných školeních. Podal stručnou informaci.

22.     Byla schválena bezúročná půjčka ve výši 6.000,-Kč  se splatností částkou 4x 1.500,-Kč panu Hynčicovi v souvislosti s bytovými problémy. Podklady byly doloženy.

23.     VZO schválil nominace na další jednání a určil kdo bude držet službu při nejbližších návštěvních středách.

24.     Pan Fraus informoval o dohodě nad typem nového turnusu pro DEPO a Mycí rám (varianta 4). Dohaduje se ještě kdo a kam bude zařazen při redukci čet.

25.     Předseda informoval o snižování stavu ( respektive přechodu zaměstnanců pod jiného zaměstnavatele), kterého se bude účastnit (za všechny odborové organizace v DP) v pondělí 6.3. (viz informace v minulém zápise).

NAŠE STRÁNKY NAJDETE NA:     http://www.zoosd-motol.wz.cz         e-mail: zoosd-motol@volny.cz

 

7.3.+ 29.3.(+15.3. 2006)

15-17

Místnost odborů

Služba pro veřejnost

Skuhrovec (+Zabloudil)

6.3.

7*00

Konferenční sál- Motol

Jednání o snižování stavů

Zabloudil

10.3. (+průběžně)

9*00

Aramark (banka)

oděvní- komise (výběry atp.)

Vobořil

15.3.2006  ( + 29.3.)

9*00

Aramark

Jednání s vedením DP

Zabloudil + Brajovič ( + Vobořil + Hynčica)

  2.3. (+ 29.3.)

9*00

DOS - Žižkov

Územní rada předsedů ZO (+ sněm)

Zabloudil

2.3. + 22.3.

9*00

Žižkov + CD

PEK - komise

Pakosta

?

8*00

Hostivař

BOZP - komise

Skuhrovec

4.3.

11*00

El-Paso

Inspekční cesta

Zabloudil + Fraus

5.4..2006

15*00

Místnost odborů

Schůze ZO OSD Motol

Funkcionáři + příp.RK

průběžně

-

Mzdová účtárna

Evidence, přihlášky atp.

Hynčica

9.3.

17*30

Holešovice

Akce hokejové utkání

Zabloudil

13.3.

9*00

Aramark

Jednání OO mezi sebou

Zabloudil

Poznámky zapsal : Vobořil Josef                                                                                                                                                                         zpracoval : Zabloudil Jiří