Přítomni pp: Zabloudil, Pakosta, Brajovič, Fraus,Vobořil, Cába, Skuhrovec Omluven: Pinc a Hynčica.
Hosté: pan Šmakal a
pí Suchá – revizní komise
1.
Úvod, prezence
atp..
2. Byla přidělena právní pomoc panu Ivo Šakovi z důvodu dopravní nehody s vozem příslušníka policie a tudíž pochybnostmi objektivního vyšetřování.
3. Kolektivní vyjednávání: Předseda podal zprávu o závěrečných setkáních s managementem po podpisu KS.
4.
Výbor Základní organizace se zabýval přípravou návrhu rozpočtu ZO OSD
Motol pro rok 2006. Došlo k dohodě u všech položek. Příjmy naší organizace
se odhadují oproti letošnímu roku vyšší (nárůst členů) na cca 277.000,-.
dalších více než 200.000,- získáme díky daru DP na činnost odb.org. ve prospěch všech zaměstnanců- podmínky pro čerpání, budou
však teprve určeny. Konečnou verzi v elektronické podobě obdrží nyní
všichni funkcionáři a rozpočet též bude posouzen revizní komisí a připraven pro
diskuzi a schvalovací proces na konferenci ZO OSD Motol dne 8.2.2006 od 15*30
v sále nad DEPEM.
5.
Jak již bylo zmíněno čeká nás KONFERENCE ZO OSD MOTOL ! Každý náš člen má právo účasti, byli
pozváni hosté z většiny odb. organizací i ze
strany vrcholového vedení DP i vozovny.Též předseda a místopředseda OSD a
předsedkyně Územní Rady Předsedů OSD.. Konference, bude mít i díky malému
výročí -1.roku naší činnosti slavnostnější ráz. VZO se zabýval její přípravou a
určením programu. Též pověřil pana Frause zajištěním vhodného pohoštění pro
účastníky.
Doufáme
v hojnou účast – KONFERENCE je možností prosadit Vaší představu
směřování organizace, Vaše cíle i program a čerpání financí dle Vašich
představ. Využijte Vašeho práva a spolurozhodujte !!!!
Na KONFERENCI proběhne i volba
kulturního referenta. Kandidaturu na tento post v souladu
s volebním řádem ZO OSD Motol
podali pánové : Sárközi Josef a Vávra Jakub.
Volba proběhne na konferenci 8.2.2006 tajnou a přímou volbou. Každý náš
člen má právo volit. Bude povolena i možnost vypsání plné moci
k zastoupení u voleb pro členy, jež se z důvodu pracovní zaneprázdněnosti
nemohou volby účastnit a pověří písemně jiného člena možností volby za ně.
Formulář bude k dispozici v držáku na dokumenty naší organizace na
chodbě v budově výpravny.
6.
Předseda informoval o problému jež nyní zjišťuje, týkajícím se pouze krátkého
prodloužení smlouvy některým zaměstnancům DEPA, pracujícím nyní na dobu
určitou.
7.
Byla též zaslána žádost vedoucímu jednotky provoz tramvají p.Bláhovi o
předložení plánu dovolených na rok 2006- dosud nám nebyla (ač dle ZP i KS býti měla) dodána k posouzení. S principem
čerpání dovolených u řidičů jsme vyjádřili souhlas- princip roku 2005.
8.
Pan Vobořil a Zabloudil informovali o bankovních operacích a o uzavření
všech položek rozpočtu 2005 k 15.1.2006. Veškeré dosud nevyrovnané platby
musí být k tomuto datu vyrovnány a rozpočet uzavřen.
9.
V této souvislosti byl s revizní komisí dohodnut termín
kontroly na 20.1.2006. Všichni funkcionáři mají na hloubkovou kontrolu přístup
a mohou veškerou agendu a položky připomínkovat. Zprávu o výsledku revize podá
RK na konferenci.
10. Funkcionáři byli informováni
o finanční zátěži poslední akce roku- Mikulášské balíčky a vánoční dárky.
Mikuláš nás stál 10.639,50 Kč a vánoce 31.771,- Kč. Věříme, že vánoční akce
udělala našim členům radost.
I pro rok 2006 proto počítáme jak s tradicí, tak opět i s nějakým
překvapením....
11. VZO v souvislosti
s úmrtím kolegy Zemana souhlasí s vypsání finanční sbírky (ve
spolupráci s ostatními organizacemi) za podmínky, že finanční prostředky
budou poskytnuty pouze přímým rodinným příslušníkům, nikoli zprostředkovateli(-ce). Předseda též upozornil na pracovní úraz pana Zemana,
který měl cca měsíc před svým skonem a který by možná mohl mít vliv na jeho předčasné
úmrtí... v případě úmrtí
při pracovním úrazu je finanční kompenzace dle KS. Bylo by vhodné spojit se s advokátem.
Bývalý kolega však nebyl naším členem a je tedy na organizaci jíž byl členem,
potřebné náležitosti ošetřit a zajistit.
12. Pojištění – probíhá
pojišťování a to jak u zaměstnavatele, tak přes svaz DOPRAVY. Pokud má někdo
zájem a nedůvěřuje pojištění od zaměstnavatele, jež je však výhodnější, má
možnost využít pojištění od OSD. Cena odborového pojištění je 250,-Kč. Pojištění
přes svaz je samozřejmě možné pouze pro naše členy.
13. Pan Pakosta informoval o
jednání komise PEK. Diskutována byla možnost zavedení signalizace uzamykatelných
výhybek a zrušení omezené rychlosti po 22-cáté hodině
přes mosty. Na komisi a i při jednání na úrovní předsedů, bylo kritizováno
nevhodné zacházení s řidiči při akci měření rychlosti v závěru roku
v součinnosti s policií. Pan Zabloudil požádal o dodání zápisů
z PEK (nechodí), alespoň e-mailem.
14. Informace z komise BOZP
týkající se odškodňování za pracovní úrazy podal pan Skuhrovec.
15. Předseda informoval o podání
žádosti na podnik týkající se vybavení kanceláře v souladu KS 2006. Naše
organizace, tak jako jiné „svéprávné“, má na toto vybavení právo. Především je jako potřebné je vnímáno vybavení
kanceláře faxem a zajištění kanceláře pravidelným úklidem.
16. Bude předložena anketa, zda
by byl zájem o zřízení CYKLOKROUŽKU, v případě zájmu VZO vyčlení finanční
částku. Zájem o modelářský kroužek pro děti zaměstnanců zjišťovaný anketou
v časopise číslo III. nebyl a návrh nebude tedy součástí plánu
v rozpočtu na 2006.
17. Koncem února, počátkem
března, zakoupíme lístky na hokejový
zápas (na Spartu). Zájemci o lístky se poté mohou přihlásit v kanceláři
odborů. Vstup na hokejové utkání bude pro naše členy zdarma.
18. V únoru též proběhne ze
závěru roku odložený turnaj ve stolním hokeji. Turnaj se uskuteční mimo
vozovnu, jelikož přihlášení zájemci v listopadu byli (až na jednoho) mimo
vozovnu Motol a zde ve vozovně nejsou ani zcela vhodné podmínky pro uspořádání
tohoto typu utkání. Případní zájemci kontaktujte předsedu, zajistíme vám účast,
případně i zpětný odvoz v nočních hodinách(hrát se bude večer). Přesný
termín bude ještě určen. Pravděpodobná je i účast tisku.
19. Problémy sekcí – pan Vobořil
informoval o stížnosti řidičů na lince 6 na předjíždění s linkou 23 – bude
předáno na PEK. Pan Fraus informoval o obavách DEPA z chystaných změn v turnusu.
Tyto obavy jsou dle předsedy liché, jelikož naše odborová organizace má právo spolurozhodovat o změnách
v turnusu a bude proto požadovat konzultace před případnou změnou a názor sekce DEPO rozhodne o případném
souhlasu či nesouhlasu se změnou.
20. Předběžně byl dohodnut
termín školení funkcionářů a RK dle ZP a KS na léto.Blíže bude upřesněno na
jaře.
21. Pan Skuhrovec byl pověřen
zajišťováním a doplňování zásob kávy, čaje, cukru atp. pro schůze a návštěvní
dny v kanceláři odborů. Půlročně obdrží od hospodáře částku vyčleněnou dle
návrhu rozpočtu na tuto akci ve výši 200,-Kč měsíčně. Vše zaeviduje a při
uzávěrce proúčtuje s hospodářem.
22. Byli určeny nominace na
jednání v lednu a počátkem února, též služba v kanceláři- viz tabulka
dole.
23. Ze strany zaměstnanců
autobusů byl opětovně projeven zájem o možnost členství v naší OO. Je
proto zapotřebí zpracovat statut ve smyslu zřízení profesní sekce BUS. Předseda
jej předloží na příští schůzi.
24. Byla též probírána možnost
příští číslo periodika doplnit o CD-R se zápisy, KS
25. Pan Kubín oznámil, že daruje
naší organizaci starší PC. Bude umístěno v kanceláři odborů. O jeho dalším
využití bude rozhodnuto později v závislosti na schopnosti PC a jeho programovém
vybavení.
26. Pan Vávra podrobně zpracoval
dva návrhy na výlety – Lužná u Rakovníka a Český
Šternberk. Bude-li konference souhlasit s akcemi typu výlety, jistě oba
návrhy letos využijeme. Děkujeme za zpracování.
27. Byli též přijati další 2
nový členové. Teoretický stav členů je tedy 158, vzhledem k novému roku a
nutnosti úhrady udržovacích příspěvků u členů-důchodců, budeme ale přesný stav
znát až po konferenci.
28. Předseda informoval o
pozdravech a vzkazech od našich členů a sympatizantů k vánocům a novému
roku.
29. V rámci rozpravy nad
rozpočtem byla též konzultována možnost úhrady kuponů na MHD v prosinci
2006.
30. Upozorňujeme své členy, aby
si přišli do kanceláře podepsat možnost daňového odpočtu- srážek ze mzdového
základu – o jejich příspěvky naší organizaci za 1-11/2005. Dokumenty jsou v kanceláři, každý
funkcionář VZO Vám je může předložit. Kdo si dělá daně sám, dokument dostane,
ostatním dokument zpracuje podniková účtárna- vše zajistíme. Jde pouze o částku
jež jste odvedli naší organizaci nikoli jiné.
31. Výplata příspěvku za podané
žádosti na dětské tábory proběhne kolem 15.1. – zajistí pan Vobořil.
32. Webová stránka naší
organizace byla doplněna o stránku rychlé aktualizace, kterou bude operativně
doplňovat předseda.
NAŠE STRÁNKY NAJDETE NA: http://www.zoosd-motol.wz.cz e-mail: zoosd-motol@volny.cz
18.1. + 25.1. + 22.2. 2006 |
15-17 |
Místnost odborů |
Služba pro veřejnost |
Skuhrovec |
11.1. + 15.2. 2006 |
15-17 |
Místnost odborů |
Služba pro veřejnost |
Cába |
10.1.2006 |
|
|
Ústrojová kázeň- komise |
Vobořil |
18.1. + 1.2.2006 |
9*00 |
Aramark |
Jednání s vedením DP |
Zabloudil + Brajovič(1.2.) |
16.1. + 30.1. 2006 |
9*00 |
Aramark |
Jednání odbor. představitelů |
Zabloudil |
? |
9*00 |
Žižkov + CD |
PEK - komise |
Pakosta |
20.1.2006 |
8*00 |
Dle potřeby |
Revize hospodaření atp. |
Revizní komise + funkc. |
|
|
|
|
|
1.2.2006 |
15*00 |
Místnost odborů |
Schůze ZO OSD Motol |
Funkcionáři + příp.RK |
průběžně |
- |
Mzdová účtárna |
Evidence, přihlášky atp. |
Hynčica |
průběžně |
- |
banka |
Vklady, výběry, převody |
Vobořil |
? |
8*00 |
Hostivař |
BOZP - komise |
Skuhrovec |
16.1. + 30.1. |
9*00 |
Aramark |
Jednání odbor. představitelů |
Zabloudil |
19.1.2006 |
9*00 |
DOS - Žižkov |
Územní rada předsedů ZO |
Vobořil |
23.2.2006 |
13*30 |
DOS - Žižkov |
Regionální rada ČMKOS |
Zabloudil |
|
|
|
|
|
poznámky zapsal : p.Vobořil zpracoval: p.Zabloudil