ZO OSD Motol ve smyslu svého rozhodnutí o připojení se ke stávce
zorganizovala realizaci stávky ve vozovně Motol.
Na dalších místech naše sekce taktéž aktivně působily v rámci svých
možností. Fotografie z dalších sekcí přineseme v pátek večer.
Mimo jiné 100% stála sekce ÚD-TRAM, Marketink, HOFED i Muzeum Střešovice,
částečně pak sekce Mimo DP, Depo, Vrchní vedení, BUS i BUS-Vršovice, Metro a
další.
Vozovna Motol:
Stávku ovlivnilo hrubé porušení dohod ze strany vedení DP. Nočním řidičům, kteří
se přihlásili ke stávce, nebylo umožněno účastnit se stávky.
Byli zaměstnavatelem nuceni zůstat na konečných ve vozech. Proto jsme některé
přivezli v nočních hodinách z konečných do vozovny.
Příprava označení stávkujících řidičů i další organizace klapala z naší strany
jak má.
Z vozovny ráno vyjelo 5 stávkokazů a odpoledne vystřídali 2. Ze 64 vypravovaných spojů to je bezesporu úspěch.
Poslední společné ujednání s železničáři... středa odpoledne.
Příparava materiálů k označení stávkujících - naše samolepky s chutí
využili i odboráři z konkurenční Ospea
Výbava na cestu domů ?
A je to tady- začíná diskuze před spuštěním stávky
16.6.2001 - 00*00 - byl vyvěšen nápis stávka na výjezdová vrata
první stávkující
První stávkokaz
počet stávkujících utěšeně roste
jízdní řády( a s nimi řidiči a vozy) zůstávají doma- vítězství !!!
Stávkující sledovali TV zprávy netrpělivě...
mezi stávkujícími vládla dobrá nálada
tramvajové vlaky zůstaly ve vozovnách !
další stávkokaz
kterému bylo nadřízeným znemožněno říci, že nestávkuje, protože se bojí,
že mu podnik smlouvu na dobu určitou neprodlouží...
Celý den až do ukončení stávky probíhal v dobré
atmosféře.
Rozhodně odmítáme tvrzení, že někdo na někoho dělal nátlak, aby nevyjel, že
někdo někoho napadal.------
viz idnes------