Postřehy předsedy z jednání v Plzni. Naše sekce jsou svéprávné a samosprávné. Významně se tím odlišujeme od jiných organizací, kde za všechny mluví nějaký ten nepostradatelný stařík...

Na jednání sekcí a jejich specifik se tak dostavuji pouze požádá-li mne o to daná sekce.

Dne 19.2. jsem po nějakém čase opět navštívil (spolu s Růženkou Richterovou) Plzeňskou Škodovku a to i u příležitosti jmenování nové personální ředitelky Ing.Nývltové.
Věřím že s ní bude spolupráce lepší, než s odvolaným Ing.Borusíkem, který mi do oka svým asociálním přístupem zrovna nepadl.

Co se dělo?
 Ing. Fišerem (možná se jinak píše) byl vcelku slušně podán odborný výklad k ekonomickým ukazatelům -shrnu na konci- a pominu-li mé dotazy, jež jsem vznesl na vady u TRAM 14T a 15T, na snahu o outsourcing TRAM dep v DPP a na vývoj zaměstnanosti a ziskovosti full-servisu metra, tak pak už jen zaznamenávám tradiční plky o ničem, tradičního monologu "stařičkého mocnáře" z Hostivaře a jeho údajnou nechuť poslouchat odborné (jak řekl provozní) záležitosti (možná protože neví oč jde).

 Zaznamenal jsem též horečné přikyvování na nabídku výše stravenky 60,-Kč do té doby a poté také "neviditelného" p.Hynouše (místní to Tošil - taky nic pro členy nedělá a jen od nich vybere a zas jim zpět rozdá peníze, ale hlavně že je důležitý..) a diskuzi Plzeňských na téma fond pracovní doby, který se týká pouze Plzně a výrobních hal.

Výlet za 16litrů benzínu, se tak zhodnotil pouze v informacích, že díky udržení OZT v DPP chybí v plánu zisku Škodovce 0,5miliardy, ono jim toho chybí víc, ale za tohle můžeme my z DPP, že odbyt už není to co býval a i nulový zisk je úspěchem na trhu a nebýt zakázek z minula bylo by zle, že nyní vyvíjejí nový typ kol pro 15T a po jejich zkušebním zajetí na 100.000 km je budou montovat do již připravených nových TRAM bez kol, kterých mají nabouchané celé sklady.., že pozáruční servis dveří budou řešit až nastane čas, že neví přesně proč odcházejí převodovky u 14T, ale zkoumají to a že -tradičně- chtějí, aby zaměstnanci byli spokojeni s nulovým nárůst mezd -to patří již k tradici... Přemýšlím, zda věřit ujištění ředitele, že porušování §277 ZP
(od jich nám celoročně nulový příspěvek na činnost) vůči naší organizaci by mělo být dáno brzy do pořádku.
Jak jsem v úvodu napsal, je čistě věcí sekce Škoda OZM + DZ, zda a koho na jednání vyšle. Pošle-li mne, pak ale nechť počítá (i do budoucna), že cenzurou netrpím a na slušňáka si nehraju. Respektuji pouze profesionály a odborníky a rád s nimi vedu polemiky. Na velkohubé narcisy nejsem zvědavý.                      JZ